Відбувся перший онлайн-квіз проєкту «Інтерактивні квізи, як інструмент медіаграмотності для протидії фейкам і дезінформації про COVID-19»

Інтелектуальна гра з медіаграмотності. Учасники: дві команди по 5 тінейджерів з Житомирської обласної бібліотеки для дітей та Краматорської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1. Гра проводиться у формі онлайн-квізу. У грі 5 раундів. На те, щоб знайти правильну відповідь, дається 3-6 хвилин. Команда наших читачів починає протидію реальній фейковій інформації, дезінформації та маніпуляції першою та, з невеликим відривом від достойних суперників, виграє…!

Сьогодні тінейджери прокачали свої навички з критичного мислення і перевірки інформації та відчули себе справжніми фактчекерами!

Наша команда фактчекерів – це бібліотекарі та учасники літературного клубу «Пожива для розуму» – любителі книг та інтелектуали:

Бондарчук Тимофій – закінчив ліцей при ЖДТУ, планує вступати до КНУ ім. Т. Шевченка на фізфак або мехмат;

Марія Кобилко, ЗОШ № 12, 11 клас;

Анастасія Вознюк – навчається у ЗОШ № 25, 11 клас;

Яна Шефлер – учениця ЗОШ № 24, 9 клас;

Олександра Курач – учениця ЗОШ № 21, 11 клас;

Світлана Стахівська – бібліотекар, засновниця літературної кав’ярні «Пожива для розуму»;

Людмила Михальчук – куратор, медіатренер, директор Житомирської обласної бібліотеки для дітей.

«Інфодемія» – таку назву отримала ситуація з поширенням недостовірної, фейкової інформації під час пандемії COVID-19. Інфодемія показала невтішну статистику з розповсюдження фейкової інформації в соцмережах, маніпуляції на свідомість людей, особливо молоді, як одній з вразливих груп до сприйняття викривлених фактів про коронавірус.

Програма «Інструменти медіаграмотності під час інфодемії» і проект «Інтерактивні квізи, як інструмент медіаграмотності для протидії фейкам і дезінформації про COVID-19», що реалізується в її рамках ГО «Центр аналітики і розслідувань» – фактчек-проектом «БезБрехні» (керівник – Олександр Гороховський) – є одним із новітніх засобів активного залучення молодого покоління до отримання сучасних знань та навичок медіаграмотності.

Проєкт реалізується за підтримки Академії української преси, міжнародної організацієї Internews, які є експертними організаціями на ринку медіа.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *