З метою надання практичних рекомендацій щодо здійснення бібліотечно-інформаційного обслуговування користувачів-дітей НБУ для дітей започаткувала Всеукраїнську онлайн-школу для бібліотечних працівників «Бібліотеки. Діти. Громади».
6 червня відбулося онлайн-навчання для бібліотекарів громад Житомирської області.
Говорили:
- А. Гордієнко, генеральний директор НБУ для дітей, про «Бібліотеки для дітей: користувачам, громаді, суспільству. Прагнення та реалії»;
- Л. Полікарпова, заступник генерального директора з науково-методичної роботи НБУ для дітей, про «Правові аспекти функціонування закладів культури територіальних громад у сучасних умовах»;
- Н. Дзюба, заступник генерального директора з інформаційних технологій НБУ для дітей, про «Модернізацію системи формування медійної та інформаційної грамотності»;
- О. Петренко, завідувач науково-дослідного відділу НБУ для дітей, про «Медіакомпетентності бібліотекарів дитячих бібліотек: професійні реалії сьогодення»;
- Н. Загоруйко, завідувач відділу формування та зберігання документних ресурсів НБУ для дітей, про «Актуалізацію бібліотечних фондів в умовах збройної агресії РФ»;
- О. Касяненко, головний бібліограф відділу довідково-інформаційного обслуговування НБУ для дітей, про «»Вебресурси НБУ для дітей в системі розвитку пізнавальних інтересів та популяризації читання»;
- О. Кислова, завідувач сектору бібліотечної реклами НБУ для дітей, про «Соціальні мережі як засіб реклами бібліотечної діяльності»;
- І. Шестопал, завідувач відділу проєктно-грантової діяльності та зв’язків з громадськістю НБУ для дітей, про «Проєктно-грантову діяльність – двигун розвитку (або іміджу) дитячих бібліотек (Практичні поради)»;
- Н. Невмержицька, завідувач відділу обслуговування дітей середнього і старшого віку та організаторів дитячого читання НБУ для дітей, з доповіддю «Виховуємо патріота: форми, методи, джерела»;
- Ж. Кунцяк, завідувач відділу обслуговування дітей дошкільного та молодшого віку НБУ для дітей, про «Проєктну діяльність відділу обслуговування дітей дошкільного та молодшого віку через призму дитячого читання»