Ви знаєте, що таке маркетинг?
Фільм «Сімейка Джонсів» 2009 року (режисер Деррік Борте) розкриває головну таємницю споживацького буму: люди купляють не товари, вони купляють спосіб життя.
У містечко з гарним купівельним потенціалом приїжджає ідеальна сім’я Джонсів — красуня мама (Демі Мур), шикарний тато (Девід Духовни) і не менш привабливі діти-старшокласники.
Вони успішні, усміхнені, стрункі, розкуті. Зрозуміло, що всі мешканці містечка хочуть бути, як Джонси.
«Сімейка Джонсів» невипадково в лапках. Не тільки тому, що це назва фільму – в лапках вона тому, що немає ніякої сімейки. Є промо-група, яка приїжджає в містечко «грати сім’ю з високими стандартами споживання». Вона грає і нав’язує ці життєві стандарти іншим жителям містечка. На людях – вони всі супер, а в закритому «своєму будиночку» (оплаченому фірмами по просуванню) вони, звичайно, говорять про відсотки зростання, про ділову етику.
Геніальний маркетинг — упакувати з ніг до голови зразково-показову сім’ю, яка весь час на видноті та на слуху.
Веселий, але повчальний фільм про те, на що і чому ми витрачаємо гроші, і як потрібно просувати товари.
Які етичні кроки в маркетингу, а які неетичні – про це говорили студенти Житомирського торговельно-економічного фахового коледжу Київського національного торговельно-економічного університету та голова НГО «Житомирська асоціація науковців та бізнес-консультантів» Ольга Котвицька після перегляду кінокартини.
Подивіться фільм. Вам доведеться зізнатися, що про маркетинг ви знаєте мало…
Проєкт Молодіжний простір «Ідея-клуб» підтримує Європейський Союз за програмою Дім Європи.