Медіаграмотність – навичка 21 століття

З 24 по 30 жовтня 2021 року триває Всесвітній тиждень медійної та інформаційної грамотності (GlobalMILWeek). Його цьогорічна тема – «Media and Information Literacy for the public good / Медійна та інформаційна грамотність для суспільного блага».

Всесвітній тиждень медійної та інформаційної грамотності – це ініціатива Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки та культури (ЮНЕСКО) з 2012 року. Мета його проведення – можливість акцентувати увагу на питаннях медійної освіти, її покращення, а також вміння користуватися інформацією.

Бути медіаграмотним означає:

  • бути спроможним знайти те, що ми шукаємо,
  • вибрати те, що нам потрібно, й визначити, наскільки надійною є ця інформація,
  • бути здатним оптимально використовувати відповідну інформацію, зберігаючи її розумно, й ділитися нею з іншими.

В рамках цього тижня для учнів Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 30 ми провели мінітренінги: «Інформація та емоції. Що змушує нас репостити?» та «Хто створює фейки і з якою метою». На першому діти навчилися не потрапляти в інформаційні пастки. На другому дізналися як перевіряти інформацію на достовірність. Також переглянули пізнавальне та цікаве відео «Чому медіаграмотність важлива».

Із найменшими читачами ми навчились розпізнавати рекламу та закріпили вміння розуміти інформацію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *